Imprimă această pagină

CERERE DE OFERTA - achizitie de echipamente IT aferente proiectului "YES – Tineri specialisti in energie impotriva risipei de energie in scolile din regiunile transfrontaliere"’ / HUSKROUA/ 1101/104

Vineri, 14 Februarie 2014
SUBIECT: achiziția de echipamente IT aferente proiectului "’YES – Tineri specialişti în energie împotriva risipei de energie în şcolile din regiunile transfrontaliere"’ / HUSKROUA/ 1101/104

Agenția de Management Energetic Maramures, cu sediul în Baia Mare, cod poştal 430311, strada Gh. Șincai nr. 46, cam. 19-21, având Codul de Înregistrare Fiscală (CIF) 25481171, tel./fax: 0362-401.665, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , va invită să depuneți oferta de preț in scopul atribuirii contractului de: achiziție de echipamente IT aferente proiectului "YES – Tineri specialişti în energie împotriva risipei de energie în şcolile din regiunile transfrontaliere" / HUSKROUA/ 1101/104.

Context: Această achiziție are loc in cadrul proiectului "YES – Tineri specialişti în energie împotriva risipei de energie în şcolile din regiunile transfrontaliere" / HUSKROUA/ 1101/104 implementat de către Agenția de Management Energetic Maramureș, și finanţat prin Programul Operațional Comun de Cooperare Transfrontalieră Ungaria – Slovacia – Romania - Ucraina 2007-2013, contract de finanțare: HUSKROUA/1001/104, perioada de implementare a proiectului de 21 de luni începând din 1 octombrie 2013.

Denumire achiziție si specificații: achiziția de echipamente IT, după cum urmează:
  • Laptop (2 bucăţi), cerinţe minime : procesor i5, display 15,6”, memorie 4GB, placa video 2 GB, sistem de operare Windows, geanta, mouse.
  • Multifuncțională (2 bucăţi) cu următoarele funcţii: imprimare, copiere, scanare format A4 color.
  • Imprimanta multifuncționala de volum mare (1bucată): format A4, color cu următoarele funcții disponibile: imprimare, scanare, copiere duplex, viteza minimă de imprimare alb-negru: 30-35 ppm.
Toate echipamentele vor fi puse la dispoziţie de către ofertant având consumabilele aferente şi acesta va avea obligaţia de a asigura instalarea si configurarea echipamentelor ofertate.

Valoarea estimată fără TVA pentru contract este de 8400 lei.

Durata contractului de furnizare: 1 lună de la data semnarii contractului de furnizare.
Durata limită de furnizare/livrare a echipamentelor lT si a software-ului: 10 zile lucrătoare de la emiterea unei comenzi scrise din partea achizitorului.

Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele este: Baia Mare, 430311, Str. Gh. Șincai nr. 46, cam. 19-21, Tel/fax: 0362-401.665; email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .

Oferta:
OFERTA trebuie să specifice valoarea produsului solicitat, în RON, fără TVA.

Data limită pentru depunerea ofertei: 19.02.2014, ora 12.00.

Criteriul de atribuire care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de achiziţie este: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere al calității și prețului.

Semnarea contractului
Ofertanții vor fi înștiințați in scris cu privire la rezultatul procedurii.

Adina Dumitru
Director AMEMM