Agen?ia de Management Energetic Maramures, cu sediul în Baia Mare, cod po?tal 430311, strada Gh. ?incai nr. 46, cam. 19-21, având Codul de Înregistrare Fiscal? (CIF) 25481171, tel./fax: 0362-401.665, e-mail: Această adresă de e-mail este protejată de spamboÅ£i; aveÅ£i nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza , va invit? s? depune?i oferta de pre? in scopul atribuirii contractului de: achizi?ie de echipamente IT aferente proiectului "YES – Tineri speciali?ti în energie împotriva risipei de energie în ?colile din regiunile transfrontaliere" / HUSKROUA/ 1101/104.
Context: Aceast? achizi?ie are loc in cadrul proiectului "YES – Tineri speciali?ti în energie împotriva risipei de energie în ?colile din regiunile transfrontaliere" / HUSKROUA/ 1101/104 implementat de c?tre Agen?ia de Management Energetic Maramure?, ?i finan?at prin Programul Opera?ional Comun de Cooperare Transfrontalier? Ungaria – Slovacia – Romania - Ucraina 2007-2013, contract de finan?are: HUSKROUA/1001/104, perioada de implementare a proiectului de 21 de luni începând din 1 octombrie 2013.
Denumire achizi?ie si specifica?ii: achizi?ia de echipamente IT, dup? cum urmeaz?:
- Laptop (2 buc??i), cerin?e minime : procesor i5, display 15,6”, memorie 4GB, placa video 2 GB, sistem de operare Windows, geanta, mouse.
- Multifunc?ional? (2 buc??i) cu urm?toarele func?ii: imprimare, copiere, scanare format A4 color.
- Imprimanta multifunc?ionala de volum mare (1bucat?): format A4, color cu urm?toarele func?ii disponibile: imprimare, scanare, copiere duplex, viteza minim? de imprimare alb-negru: 30-35 ppm.
Valoarea estimat? f?r? TVA pentru contract este de 8400 lei.
Durata contractului de furnizare: 1 lun? de la data semnarii contractului de furnizare.
Durata limit? de furnizare/livrare a echipamentelor lT si a software-ului: 10 zile lucr?toare de la emiterea unei comenzi scrise din partea achizitorului.
Adresa la care trebuie transmise/depuse ofertele este: Baia Mare, 430311, Str. Gh. ?incai nr. 46, cam. 19-21, Tel/fax: 0362-401.665; email: Această adresă de e-mail este protejată de spamboţi; aveţi nevoie de activarea JavaScript-ului pentru a o vizualiza .
Oferta:
OFERTA trebuie s? specifice valoarea produsului solicitat, în RON, f?r? TVA.
Data limit? pentru depunerea ofertei: 19.02.2014, ora 12.00.
Criteriul de atribuire care va fi utilizat pentru atribuirea contractului de achizi?ie este: oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere al calit??ii ?i pre?ului.
Semnarea contractului
Ofertan?ii vor fi în?tiin?a?i in scris cu privire la rezultatul procedurii.
Adina Dumitru
Director AMEMM